Pages

WELCOME (^_^)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Live Type

Followers

Tuesday 5 July 2011

YAYASAN SARAWAK HARI PERTAMA [4 JULAI 2011]

Hai,,,,salam semua nama aku nurunnisa bt ahmad,berumur 20 tahun,,,
pada hari isnin 4 julai 2011 aku mula menjalani latihan industri di Yayasan Sarawak,,,
buat pertama kalinya aku berjumpa dengan boss untuk memperkenalkan diri,,selesai
sesi tersebut aku diberikan 2 tugasan iaitu:-
1) perlu menyiapkan form menggunakan html
2) membuat blog dan perlu di update setiap 2 minggu
tugasan pertama aku bekerjasama dengan seorang rakan yang sama praktikal dengan aku.
akhirnya tugasan tersebut siap pada hari yang sama.
alhamdulillah,,,
aku adalah pelajar dari politeknik kuching dan mengambil kursus dalam bidang
teknologi maklumat dan komunikasi.
aku menggunakan masa 6 bulan ini di Yayasan untuk menimba ilmu dan pengalaman.buat pertama kali aku menjejaki tempat ini aku melihat suasana yang cantik dan bersih.aku selesa dengan staf disini yang peramah dan baik.











Tugasan pertama yang di buat melalui HTML

3 comments:

  1. selamat bekerja :)

    nie ade suprise utk anda :)

    http://mentega-terbang.blogspot.com/2011/08/nisa-ahmad-ditemui-selamat.html

    ReplyDelete
  2. selamat bekerja! saya cuti lagi hahaha :DD

    ReplyDelete
  3. trima ksh KU AZHAR,,,,

    FAIRUZ:tak lma lgi sye cuti rya,,hehe,,,,

    ReplyDelete

Komen2 lh k,,,,ckit pun tak pe,,,,hehe,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SLIDESHOW