Pages

WELCOME (^_^)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Live Type

Followers

Monday 25 July 2011

PROGRAM YAYASAN 23 JULAI 2011

 pada 23 julai 2011 hari sabtu,YAYASAN SARAWAK telah membuat program di SMK PENDAM,saya turut serta dalam mengendalikan program tersebut,,disana pelbagai program sukan diadakan,antaranya ialah sukan bola jaring,futsall lelaki dan wanita,pin pong, dan carrom. memang seronok sangat, (^_^).perjalanan kami ke sana memakan masa 2 jam lbh,,kami menggunakan 2 buah bus.Selepas selesai semua aktiviti,kami semua di jemput untuk singgah di rumah saudara pengarah yayasan sarawak untuk makan.pelbagai makanan yang enak2 disajikan.makanan yang femes kat sna ialah "pulasak" kta org,klau dimkn dgn kari lgi sedap,,,hehe,,

*kepada pengarah yayasan sarawak iaitu YBhg. Encik Mohamad Abu Bakar bin Marzuki Terima Kasih bnyak2.

k kta tengok pic yang sya mbik,,,
sorry lah ada jgak pic yang tak jlas,,,
(n_n)


masa ne kami baru sampai kat skolah tersebut,,
kami dipelawa untuk makan dan mnum,,



ne jagung dari kmpg pendam
jagung ne sedap dan fresh lgi,,hehe,,



masa ne aku baru slsai bermain futsall
aku trus g tmpat kwn2 aku brada,,
ha,,tengok lh,,tgh main carrom,,
terer ke tak main ne?
hehe,,


staff yayasan sarawak vs ckgu smk pendam.



ne abg husni,,
dia pun bru blik main futsall
sma ngan aku gak lh,,
champion futsall nee,,,
hehe,,
*ye ke champion??


ne geng futsall aku,,
hai smpat jgak main carrom,,
hehe,,


budak skolah rendah,,
hai dik,,
cam tau2 je kkak nak mbik gmbar,,
siap pose snyum2 lgi,,
malu ek,,hehe




eyfa pnya keje lh ne...nak mbik gmbar bgitau lh dlu,,
blowm smpat lagi nak pose maut,,


haa,,ne pic aku,,masa ne aku nak main bla jrng,,
aku bahagian WA.
haaa,,pnat jgak lah,,
main 2 game futsall n bla jring,,


masa ne kami kat rmah saudara pengarah untuk makan2
hehe,,

eyfa,,hehe


kak khaty,,,jeling2 udang aku tu,,
ne msti nak mtk ne,,hehe,,



ne makanan yang disajikan kpada kami,,
kat dalam pinggan warna hijau tu "pulasak"nmany,,

tme ne kmi dah slesai mkn,,


ne bnatang plharaan tuan rmah,,sapi nama diberi,,
masa ne kami otw nak naik bus untuk blik,,
(^_^)


,,,sekian dulu dri sye,,

2 comments:

  1. hahahaa..abis sapi famous juak lam blog tok..

    ReplyDelete
  2. ya semestinya,,,haha,,,mun x klak sapi ya pndi kol kmk,,nanyak knk gmbarnya xda dlm tok,,,haha

    ReplyDelete

Komen2 lh k,,,,ckit pun tak pe,,,,hehe,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SLIDESHOW