Pages

WELCOME (^_^)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Live Type

Followers

Monday 18 July 2011

JALAN-JALAN~~~

Pada 15 julai yang lepas aku dan rakan2 g menjelajah di kawasan yayasan,,ne lah 1st tme aku round2 kat dalam n luar yayasan ,,,,aku g taska&tadika,aku g tasik,aku g auditorium,n aku g mna2lh,,tapi tak dapatlh aku nak menjelajah semua tempat,,,sbabnya...wktu kerja mna blh ponteng,,,hehe,,tapi xpa,,klau ada ksmptan aku jln2 lgi,,,


kami ber4 menuju ke tasik,,,aku happy gak lah msa tu,,kos,,ne lh saat yg di tggu2,,,selama 2 mggu aku pandang dri jauh je tasik tu,,bla dah pergi kira tak kempunan lah aku,,hehe,,


ne gambar kwn2 aku,,,aku yang sruh mreka pose,,untuk kenang-kanangan,,,
tme ne kami otw balik ke office,,,tapi aku mantain di blakang,,,kos,,aku msh syok mbik gmbar,,,


[ne lah gambar yang ku mbik kat tasik tu,,,mmg super power cantik jgak lh,,,(^_^)]


jambatan ne menuju ke tasik,,,


gambar ne aku mbik dari arah tasik,,,



keindahan tasik yayasan,,,

















tme ne kami nak masuk kat dlm taska/tadika,,,




ne kwn aku,,,,hai sempat jgak mbik gmbar,,,




ne ruang untuk kanak2 di sini bersantai,,,










fail yang disusun dengan kmas,,,




ini dalah kelas untuk kanak taska,,
hasil kerja kanak2 taska,,,kreatif ,,,^_^
wajah kanak2 taska yang comel2,,,hehe,,,


mbik ganbar apa tu eyfa,,?hehe,,,

macam kat rumah,,,betol2 selesa,,,
ne pulak tempat para guru membuat kerja,,,

























No comments:

Post a Comment

Komen2 lh k,,,,ckit pun tak pe,,,,hehe,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SLIDESHOW