Pages

WELCOME (^_^)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Live Type

Followers

Wednesday 20 July 2011

rumah IDAMAN 1~~~~lalalalala,,,

salam semuanya~~~~ne aku nak kongsi pasal rumah idaman dan tempat idaman aku,,,aku suka rumah & tempat  yang unik & cantik,,,ini lah impian aku if aku dah berjaya klak,,,insyaallah,,,,eyfa,hafiz,&faddia
jom ngga,,,hehe,,

sbenarnya dulu aku penah beli sebuah buku yang bertajuk "PELIK TAPI BENAR" dalam buku tersebut ada menunjukkan sebuah tempat di holand yang menggunakan jalan air,,,aku memang terpegun mlihat pemandangan yang digambarkan sampai aku berangan nak g sna,,,,mggu ne aku dapat melihat beberapa buah rumah di holland,,,itupun dalam tenet je hehe,,,,,perasaan aku mmg berkobar2 nak g sna,,p pa blh bt,,blown ada rzki lgi,,,,tpi tak mustahilkan klau aku blh pgi,,,??hehe,,,insyaallah,,,aku mmg sukaaa sgat2 tengok rmah kat sna,,haaa.....jum kta tengok rmah idaman & tempat idaman aku,,,,(^_^)


perkampungan air ni hanya menggunakan perahu2 kecil dan sdrhana je,,,
cantik kan?



tme senja,,


ada jambatan,,,,cute btollh perkampungan ne,,,,





kat cni mmg femes dgan kincir air,,




ciptaan ALLAH mmg menakjubkan,,,


*mun rmah aku jak kdak tok,,emmm,alamtnya mati lmas pusak n manok dak di inang bpk ku ya,,,,
p aku nang respect lah ngan cdak tok,,cdak nang pndi mlh rumah,,,
nang pencinta alam,,,da garden house gk ya,,,huuuu,,,
best giller eyh,,,,


*subahanallah Allah yang mencipta langit dan bumi,,,dan kita mstilah menjaga ciptaan-Nya dengan seelok2nya,,,


Rumah unik,,,,,rumah inggeris yang aku minat,,,,blh tahan cute n unik


rumah kasut,,,haha,,lucu jak upa p kcak,,,kreatif pemilik rmah tok,,,,hehe,,,


mmg pemiliknya peminat no 1 HELLO KITTY,,
cute,,,(^_^)


luar dah nampak kcak n cute,,ala-ala dalam citer kartun,,,,
cute kan hehe,,,
kat bwh ne plak didalm rmah tersbut,,,,kreatif,,,
dah mcm dalam citer kartun,,,





halaman rmahnya bnyak pokok bnga,,,emmm,,,tenang,,



hijau,,,,



kreatif n amazing,,,,


tempat ne just for kids,,mmg mcm rumah btol2,,
emmm,,mcm2,,,


haa,,,rmah ne aku ska,,,cute,ringkas,cantik,& tenang
teringin aku nak bt rmah cam ne kat kampung aku,,emmmm,,,,
insyaallah,,,,



*ok lah,,,,takat ne je k,,,nnti aku kongsi psal bnda lain plak,,,,hehe,,,
 bye2 ,,,,,(^_^),,,






No comments:

Post a Comment

Komen2 lh k,,,,ckit pun tak pe,,,,hehe,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SLIDESHOW