Pages

WELCOME (^_^)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Live Type

Followers

Tuesday 9 August 2011

lambat+marah/geram=sakit hati


salam sume,,,emmm,,gambar tu dah menunjukkan bhawasenye aku marah sangat,,,tpi skarang dak ok lah hot  aku ne,,,k sebab aku marah sangat ne pasal my bf,pgi tdi dia kta dia nak hntar aku g keja,,aku kta klau nak anta kenelah awal kos aku msuk keja awl,,,bla aku dah send msj bgaitau yg aku dah berkmas,,,dengan hrapan tggilah aku menggu kdatangannya,,,aku tengok jam dah akhir aku pun kol lh,,aku tnya dia dah otw ka blm,,rupa2nya msh kat rumah lgi,,,ya allah,,geram btol ngan mamat ne,,,last2 bpak aku yg hntar,,apalgi bpak aku,,mrah lh,,,tengok jam dah lwt,,eee kpada lelaki=jgan suke melenggah2kan msa,,ok?hehe,,,

No comments:

Post a Comment

Komen2 lh k,,,,ckit pun tak pe,,,,hehe,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SLIDESHOW