Pages

WELCOME (^_^)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Live Type

Followers

Thursday 25 August 2011

Terkejut Tentang Kes Kehilangan,,,!!!

Hai salm ramadhan,salam hari rya,slm kemerdekaan,slam 1 malaysia,,dan salam satu blogger,,
Hari ni aku di kejutkan ttg berita mengenai kehilangan aku di dlm blog slh seorg rkan bru aku,,,,,kpda final hope,,,trima ksih krana bersush pyh mncari aku,,,mcm dihrgai plak,,,aku ska jika ada rkn yg mengambil brat akn kes sebegini,,,,cehh,,,hihi,,dan aku nak mntak maaf psl tak tggl kn link,,,hehe,,,sorry k,,,(^_^),,,,kpda rkn2 yg membca dan follow blog aku trima ksih bnyk2,,aku hargai sngt2,,aku sbenanya msh bru lgi dlm dunia blogger ni,,,aku hrp korng kongsilh sedikit sebnyk ilmu korng untuk aku,,,k,,,
=
=
=
=====>>> Last skli aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA KEPADA SEMUA RKAN BLOGGER YANG MENGENALI DIRI INI,,MAAF ZAHIR DAN BATIN,,,,(^_^)

No comments:

Post a Comment

Komen2 lh k,,,,ckit pun tak pe,,,,hehe,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SLIDESHOW