Pages

WELCOME (^_^)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Live Type

Followers

Tuesday 9 August 2011

WAJAH KENANGAN


salam rakan2 blogger,,,hari ne aku mcm nak sharegmbar aku plak hri ni,,hehe,,,bkn nak melawa dri kat blog ne,,just i want to share only,,tak slahkn,,,hehe,,,


k ne kwn aku sama poli n sama praktikal dgan aku kat yayasan sarawak,,aku berkawan ngan minah kos dia ne tak lokek nak bantu aku,,hehe,,tq ya eyfa,,,


gmbar ne kami staf yayasan mengadakan pertandingan bowling,,aku dan rkn2 bertugas sbgai pencatat markah di setiap kumpulan,,,hehe,,


ne eyfa bersama kekasih hti,,,sempat berdating,,,haha,,,,aku jdi paparazzi,,



ha,,,kat atas tu gambar aku ,msa sem 1 kat politeknik kuching,,,bru 19 thun,,,ha yg kat sblh aku tu my kazen jasmin,,kmi sma klas n sma blik di asrama,,,hehe,,,


ne my bff nma dia nabilah,,,dia pandai dlm akadmk aku suka mtk ajar ngan dia ne,,,dia ne blh dikatakan bakal pensyrah kat klas kmi,,,hehe,,,


ne pulak rakan2 seperjuangan aku emmm miss u all,,,,(@_@)


yg ne pulak msa aku kat dlm kls,,,bla msa pulak kwn aku mbik gmbar ne,,hehe,,k aku nak knalkan kwn aku tu,,,ya bju htm tu nisa(aku),bju pepel lena,dan bju pth tu efah,,,hehe,,ada yg berkenan?


msa ne kmi ber2 pergi untuk audition teater,,,aku bkn nya nak berlakon,,,tpi suke2 nak ikut,,,tak dpat jdi pelakon pun tak pe,,janji dpt pergi poli mukah,,,haha,,,aku jdi pembantu pensyarah je,,,


ne selepas kmi photoshot klas,,,



haaaa,,,ne adalah hamster kesanyangan aku jessy nma di beri olehku,,,,,tpi syg dah mati,,,,(*_*),,,jessy aku bw kat dlm asrama untuk buat peneman dikala ditiggalkan roomate hehe,,nsib baik tak kantoi ngan warden,,,hehe,,,



ne lelaki yg bertakhta kat dlm hti aku,,,hehe,,


ne aku .msa ne aku kat kem permai,,,hehe,,


ne msa aku kat dlm jamban di penview hotel,,,hehe,,


gmbar ne aku kat kedai mkn bersma fmily tersyg,,,


haa,,,ne gmbar couple aku,,,hehe,,

*ok tkat ne je,,,kpada kwn2 yg dikasihi sekalian yg berada kat dlm gmbar tu,,,trimas bnyk2 kos sudi berkwn n bantu aku,,,love u all,,,muuuuaaahhh,,,dan kpada yg bertakhta di hati love u to,,,(^_^),,

3 comments:

Komen2 lh k,,,,ckit pun tak pe,,,,hehe,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SLIDESHOW