Pages

WELCOME (^_^)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Live Type

Followers

Friday 19 August 2011

perasaan pilu,,






salam semua,,,,,alhamdulillah tak lma lgi kta akn mnyambut hari hari raya,,,,emmm sbenanya,,,,bila aku dgr lagu raya kat opis n kat dlm radio hati aku rasa pilu sangat2,,,aku terkenag msa aku kcik2 dulu,,,mcm2 peristiwa yang telah mnjadi kenangan dalam hdup aku datang menjelma blik,,,,aku teringat rumah lma aku yang teeerrrlalu bnyk kenangan yang tak dpat aku lpakn,,,aku sering teringat arwah nnek aku yang telah meninggal msa aku form 5/2008,,,,Aku rsa mcm bru je dia dah pergi ,,,aku mmg rpat ngan nnek aku tu,,,pling aku tak dpt lupa sehingga skarang ialah msa pgi rya,,dia slalu ajak aku g tman kan dia smbhyg rya,,,n dia sruh aku kms kan dia,,,,ya allah,,,aku mmg tak dpt lpakan,,,,pgi rya msti aku tringat hal tu,,,,slepas dia meninggal aku dah tak ada smangat nak blik rya kat kmpng,,,ntah lh mcm tak sronok nak blik bla dia tak ada +2 lgi ramai ahli kuarga kat kmpng aku telah mninggal thun lpas,,,,,kaluu all nak tau,,,mlm sblm nnk aku pergi bt slma2nye,,,,aku dan adk2 sempat bergurau ngan nnk aku tu,,aku btol2 tak sangka keesokkan hrinya dia dh tak ada,,,hemmm,,,sdih beb,,,tpi alahamdullillah aku redha ngan pemergiannya,,,al-fatihah bt nnek tersyg,,,,

*hlang ckit feel aku nak tulis entry ni,,,tepon kat opis ni dri tdi berdering,,,& aku yang tukang saut nye,,,(^_^)
p tak pelh jnji aku dpt luah perasaan aku tme ni,,,,hehe,,,

No comments:

Post a Comment

Komen2 lh k,,,,ckit pun tak pe,,,,hehe,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SLIDESHOW