Pages

WELCOME (^_^)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Live Type

Followers

Sunday 4 September 2011

Beraya Bersama,,,,


Hai,,,,salam semua,,,,selamat hari raya,,hehe,,,klau aku nak citer bab pasal raya ne kan msti besok ari pun tak abis,,,hehe,,,korang msti seronok kan berya bersma kuarga tercinta,,,aku pun sma jgak,,,tpi,,,kalau yg di perantauan,,,,msti sdihkan emmmm,,,,(T_T),,tpi aku bersyukur dpt berya bersma fmily,,,hehe,,,tgok pic ne,,,betapa gumbiranya aku,,,,(^_^),,,
ni lah familyaku,,,

ni mak dan bpak aku,,,


begmbar bersma ngah,,,(makcik sblh bpak)



ini adalah kuarga sblh bpak aku iaitu kkak kpda bpak aku,,,rya pertama kami sekluarga akn berkumpul ramai2 hehe,,,tak ada miss,,,msti g jugak,,


gambar aku tak brapa nampak,,,maklumlh,,,aku ne jnis brbdn rendah,,,,hihi....

* aku hrap2 korang dpt beraya dgn gumbira pda thun ni,,,selamat hari raya,,,,(^_^)



No comments:

Post a Comment

Komen2 lh k,,,,ckit pun tak pe,,,,hehe,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SLIDESHOW