Pages

WELCOME (^_^)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Live Type

Followers

Monday 5 September 2011

Perpustakaan n Gim Terrrbaaaikkk,,,,

Hai salam semua rkan2 ku,,,,ari ni aku nak citer ckit psal tempat yang ada kat yayasan sarawak ni,,,mnggu lpas masa bln ramdhan,,aku dan rkn praktikal sempat melawat perpustakaan dan gim,,,emm,,best jugak kat dlm tu,,,aku ingt yysan ni biasa2 je,,,rupa2 nye,,,"mcm2 ada",,,,(iklan astro)hehe,,,nnti klau rkn2 da ksempatan g sarawak,,,rkan2 blh jugak mlawat yysn ni,,,kat cni pun ada hostel untuk para pelawat. hehe,,

*jom tgok pic ni,,,sorrylh klau gmbar tak brapa nak jlas ye,,,aku tak edit pic ni kasi trang,,,ori je gna phone,,,hihi,,,
=
+
=
+

kat dalam surau,,,msa ni tgh nak solat zohor



ni mak cik cleaner yg sentiasa berkhidmat membersihkan opis ni,,,hehe

nilah Gim yang aku ktakn ....





hehe,,,ni aku tgh pose kat bsikal,,,,


nak try lari lju2 tpi tak smpai ke destinasi,,,cbalah gna bnde ni k,,,hehe


haa,,bdak ni kwn aku knalkan,,,hehe,,,

ni pntu untuk msk kat dlm lib,,,lib n Gim digabungkan dalm satu blik dan hnya dipsahkan melalui pntu ni,,,





kmas dan bersih,,,komputer pun ade disediakan,,,




air mnuman ada disediakan,,,,
(nsib baik tme ni bln pose,,,sbar jelah,,,tgok air kat dlm tu,,)







No comments:

Post a Comment

Komen2 lh k,,,,ckit pun tak pe,,,,hehe,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SLIDESHOW