Pages

WELCOME (^_^)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Live Type

Followers

Tuesday 20 September 2011

China town

Assalammualaikum sahabat2ku,,,ari ne aku nak share ngan korang msa aku g kat china town kuching sarawak,,,mggu lpas org yang berbangsa cina ada buat satu perayaan,,emmm aku pun tak tau jugak nama peryaan tersebut,,,mcm2 aktiviti yg mreka buat,,,u all blh tgok pic yg aku mbik ne,,,lyn je k,,,,,hehe,,,


melukis








Tarian naga
 tme ni mmg bising dengan alt muzik yg mereka mainkan,hehe,,tpi best jugak tengok persembhn merka,,




tokong cina,,,merka main kan alat muzik untuk para pengunjung..


ni adalah pemain alat muzik kaum dayak disarawak,,,

ada juga pertunjukkan orang melayu yang bergendang dan berjoget,,
kat cne bkn cina sahaja,,tetapi ramai juga bangsa lain yang boleh berniaga atau membuat persembahan tak kira bangsa apa...kat sarawak mmg terkenl dgn budaya yang berbilang kaum,,so,,cpa2 yg tak pernah g sarawak,,blh lh melancong kat cne k,,,hehe.


wahai angry bird,,,kau mmg terkenal lh,,,banyk betol gerai yang menjual barangan  binatang ne,,,
emmm  mmg bnyk pilihan,,,hehe,,mcm2 ada,,,




abg vespa pun ada,,,hehe,,,


tengok lh,,,ramai btol pengunjung kat cne,,,,pelbagai wajah,bangsa,dan agama,,


pelbagai mkanan yang dijual,,,,ni gerai cina,,,tapi,,klau nak beli mkanan yang halal,,,kat cne pun ada terdapat gerai melayu,,,so,,takyah nak tension2 beli mkanan kat cne k,,,,hihi





pelbgai barang yang dijual,,,aksesori wanita pun ada,,,,

haaa,,,ni special ckit aku tengok kat cna,,sbab apa,mreka gunting rambut ditempat yang open,ramai btol org yang tengok,,,,,mmg ramai jugak pengunjung yang tengah tggu turn,,,emmm,,,mnrik,,,hehe,,


kat cna jugak ada mengadakan pertandingan menyanyi,,,so tme ne mreka dh nak umum kan cpa pmenang,,emmmm,,,berdebar jugak nak tggu kan, kat bawah ni adalah penonton pertandingan tersebut hehe.



uiiissshhhh,,,pandai jugak si comel ne main alat muzik,,,hehe

haaa,,,tme aku dh pun nak balik,,,tpi aku singgh jap kat waterfront nak relax2 kejap,,penat pas jln2,,,hehe
yg kat tas tu adalah DUN SARAWAK,,,



yang kat depan tu adalah pengkalan sapi,,,,



k,,,,,aku balik dulu ye,,bye,,,hihi,,
(^_^)

No comments:

Post a Comment

Komen2 lh k,,,,ckit pun tak pe,,,,hehe,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SLIDESHOW