Pages

WELCOME (^_^)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Live Type

Followers

Monday 19 September 2011

Kecurian yang menyusah kan ramai org,,,,



assalammualaikum wahai sahabat2 ku,,,,,,,,hehe,,,,hah msti korang hairan dan tertnya2 kan apasal aku ltak gmbar cable2 tu suma,,,,ne aku nak citer ckit,,,ckit jelah,,tak leh bnyak2....hehe nanti ngarut plak org ckap,,,haa,,,ne pun aku dah ngarut ckit2,,hehe,,,,pasal aku ltak gambar tu adalah disebabkan berlakunya kecurian cable TM,,,tulah yg berlaku kat kwsan kami,,,mmg ssh untuk pekerja pejabat,,,nak gna internet pun tak dpt,,,,,klau nak gna berokband hemmhh haram,,,lmbt siot,,,g pun aku tak de berokbnd camne nak gnakn,,,,?hehe,,,disebabakan msalh itu kerja bnyk jga yg tertangguh,,yg lgi ssh para IT2 suma,,,asyik kene tanye jeee,,,,bla lgi tenet ne dpt gna,emmm mcm2 je msalh jika berlaku kes mcm ne kan,,,hisshhh pencuri skrang ne,,,,nak tujuk terer plak curi2 cable,,kang mati kene elektrik bru pdan mka,,,bab tulah aku bru skrang dpt tulis kat blog ni dan dpt bca blog shbat2 suma,,,emmmm,,,mcm2 korang tulis ye,,,mkin bnyak info aku dpt,,,,ade jgak kbaikan memblog ne kan,,,,hehe,.,,,k,,,takat ne je citer aku,,,hihi,,,esok2 klau ada idea o citer best2 aku share kat korang suma k,,,,sayang korang,,,huhu(^_^)

2 comments:

  1. Sap org ya sa? Uncle tak ka?hehe

    ReplyDelete
  2. haha,,,ya tme ktk dh tua,,,,terer x mk pat tauk gne upa tak tua,,,hehe,,,,,

    ReplyDelete

Komen2 lh k,,,,ckit pun tak pe,,,,hehe,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SLIDESHOW