Pages

WELCOME (^_^)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Live Type

Followers

Thursday, 13 October 2011

Hajat tercapai


salam rakan2,,,,aku nak bgitau ni,,,tengh ari tdi aku sempat singgh kat satay ceko,,,nak tau buat apa aku g kat sna??emm mstilh bli nasi ayam penyet kegemaranku,,,huhu.....

haaa mcm ni lah ghupe nasik aku tu,,,tpi aku tapau blik rmah,,,hehe,,mkn kat rumah lgi best,,hee,,,
v
v
v


**Akhirnya hajat aku nak mkn kau ni,,tercapai,,,huhu,,,,alhamdulillah,,,,(^__^),,


No comments:

Post a Comment

Komen2 lh k,,,,ckit pun tak pe,,,,hehe,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SLIDESHOW