Pages

WELCOME (^_^)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Live Type

Followers

Tuesday, 11 October 2011

Lapaaarrrrr,,,,

Hai salam semua kwn2 ku,,,emmmmm msti korang dh mkn kn?...aku blowm lgi,,,,sdihnyeeerrrr,,(T_T)...aku dri tdi stay kat opis ne,,,,mmg aku kira nak blik,,,,tpi ada masalah teknikal plk,,,ceh,,hehe,,,aku sbenonye,,,mengidam sngt2,,,nak mkn NASI AYAM PENYET,,haaa,,msti korang pun suke kn2,,,hehe,,,aku klau nak mkn nsik tu aku lbh suke mkn kat SATAY CEKO,,emmmm sambalnye mmg power lh,,,huhu,,,aku dh beberapa kli kempunan nak mkn kat sna...emm mmg frust giler lh,,,asyik tak de tmpt dduk je,,,sdih wei,,,,cam nak nangis jer,,,(ne bukan tipu ye,,),,aku klau dh teringin nak mkn sesuatu mmg mcm org mengidam,,,bla dh dpt senyum melebar lh,,,mcm ne(^___________________^),,,haaa,,tau tak pe,,,hehe,,,aku ada mbik gmbar ayam penyet kat dlm tenet,,,ya allah kecur air liur aku ne,,,,rsa nak mkn tme ne jugak,,,,huiiishhh,,,,xthn ne,,,,
v
v
v




No comments:

Post a Comment

Komen2 lh k,,,,ckit pun tak pe,,,,hehe,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SLIDESHOW